خلاق ترین شرکت های جهان
 
رمز کارآفرینی
برای کارآفرین شدن و جلب موفقیت به سمت خودتان، لازم است که مهارتها و خصوصیات ویژه ای کسب کنید.
جمعه 7 مهر 1398برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : باقری گله

خلاق ترین شرکت های جهان

در رده‌بندی شركت‌های بزرگ صنعتی دنیا اغلب‌ معیارهایی مانند ثروتمندترین، بزرگ‌ترین، سریع‌ترین، بیشترین و از این دست صفات استفاده می‌شود، اما هیچ‌گاه نوآوری و خلاقیت آنها به چالش كشیده نشده است. با معرفی 10 شركت برتر از نظر خلاقیت، مشاهده خواهد شد كه بسیاری از آنها اسامی گمنامی دارند:......

 

Amazon
موسسه‌ای اینترنتی كه كار خود را با فروش لوازم جانبی شروع كرد. آمازون اكنون یكی از بزرگ‌ترین شركت‌های اینترنتی در زمینه خرید و فروش كتاب است.

Apple
درباره خلاقیت چه چیز پنهانی باقی مانده است؟ از متحول كردن دنیای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا انقلاب در ترجمه جدید مفهوم ارتباط الكترونیك. درآمد سالانه اپل 108 میلیارد دلار برآورد شده است.

Enterprise Products Partners
این انتخاب نشان می‌دهد نوع سرویس‌دهی در دنیای نفت و گاز هم می‌تواند خلاقانه و هوشمندانه باشد. اینترپرایس یكی از بزرگ‌ترین پیمانكاران خط لوله‌های گاز با نصب سریع است.

GDF Suez
شركتی فرانسوی كه اصلی‌ترین فعالیتش ساخت قطعات حساس الكترونیكی است. جی‌دی‌اف جریان حضورش در دنیای اقتصاد را به سوی كشتی‌رانی سوق داد. این شركت سال 2010 معادل 84.4 میلیارد دلار درآمد داشت.

Koç Holding
یكی از دلایل اینكه تركیه توانسته امروزه یكی از بازیگران مهم منطقه شود، همین شركت خانوادگی كوچ است. فعالیت‌‌های مردان این خانواده در حوزه‌های خودرو، خوراك، امور اقتصادی و انرژی متمركز شده است.

Limited Brands
انتظار نمی‌رود كه دنیای حمام و بهداشت شخصی آنقدر گسترده باشد كه بتوان تا این حد در آن نوآوری كرد. لیمیتد برند به قدری در این حوزه موفق است كه در لیست 500 كمپانی موفق فوربس مقام 256 را دارد.

Nike
حتی آدیداس هم نتوانست حریف نایكی شود. تولیدات ورزشی این شركت از كفش‌های اسپرت گرفته تا عینك‌های دوچرخه‌ سواری را شامل می‌‌شود. نایكی جزو نخستین‌ برندهایی بود كه سراغ فناوری نانو رفت.

Qualcomm
تخصص اصلی كوالكوم آمریكا، تجهیزات مخابراتی است. اغلب ورزشگاه‌های بزرگ دنیا از سیستم‌های مدرن این شركت برای پوشش رویدادهای خود بهره می برند.

Sealed Air
خلاق‌ترین شركت در عرصه محصولات بسته‌بندی لیاقت خود را برای حضور در بین 10 شركت برتر دنیا نشان داد. آمار نشان می‌دهد این شركت از همین صنعت ساده، سال 2010 بیش از 7.6 میلیارد دلار سود كرده است.

Sistema
فعالیت‌های سیستما بدون حد و مرز است. این شركت روسی هم در دنیای آی‌.تی و مخابرات حضور دارد و هم در عرصه بانكداری. بر اساس آمار سال 2010 درآمد این شركت 28 میلیارد دلار بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


برای کارآفرین شدن و جلب موفقیت به سمت خودتان، لازم است که مهارتها و خصوصیات ویژه ای کسب کنید. این وبلاگ قدمی کوچک در جهت آگاهی وارتقای مهارتهای ویژه کارآفرینی به جوانان ایران زمین است.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمز کارآفرینی و آدرس ramzkarafarini.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 46816
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1